Fylld av glädje (:

Nu har lilla jag kommit hem. Har faktiskt till och med hunnit sitta ute och samtalat med mor och far en stund i solen. :) Mysigt i finvädret och är fylld av glädje efter dagen. :D Blev även erbjuden att följa med på bio ikväll och se The Bodyhunter med Bea och Becca. Men var faktiskt tvungen att tacka nej för jag känner att jag orkar inget mer idag. Ska se på tv klockan 20.00, då är det en sån där rolig teater på tv 4. Älskar sånna! :D  Man får sig alltid ett gott skratt! Haha :D
På mässan var det fyllt av folk och massor att titta på. Har sett spelare från Plannja Basket, Luleå Basket och Luleå Hockey! :) Även tv 3:s Simon & Thomas har jag sett och fotat. ^^ Modevisning plåtade jag också. Ett par gifte sig, men det såg vi på i max 5 minuter.... Inte ens det. x'D Haha. Köpt en liten kul grej till Maria som jag ska ge i present imorgon och så fick jag en godisrem :) Lena pröjsa för mig och Becca. :P Tack! Haft allmänt trevligt och var skönt att få komma ut med lite annat folk. :D Träffade även min ena lärare, Bea och Lennita och lite andra kända ansikten. :) Nu ska vi strax grilla! :D:D Säsongs premiär idag! Längtar som tusan! Hahah :D
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0