Följd av otur...

Tänkte berätta om igår... xD
Haha, först var jag i skola, sen strål, sen skola igen sen lunch och efter det åkte mamma och jag in på stan. Fixade ett alternativ till skolavslutnings kläder, ett armband och lite annat köpte vi. Nån present blev det, men kikade runt mest. :) Tog oss fika på Nya Konditoriet. Delade på en cocacola och åt en kola/chokladtårte bit med mandel och nöt botten med nå chokladflan på. Var god, fick även grädde till! :) Efter det började vi gå mot bilen, stannade o tittade in i nåra affärer men sen när det var kanske 100 eller 50 meter kvar till bilen snubblar jag på den där jäkla ojämna gatan och faller pladask framlänges och slår sönder strumpbyxan så knäna blöder och som pricken på i:et slog jag även i högra sidan av huvudet. Så nu har jag värdens bula och blåöga med ett litet jack i ögonbrynet på högra ögat så ser verkligen inte klok ut! Som om det inte räckte med problem. Så less jag blev! När vi kom tillbaka till hotellet hjälpte då en i receptionen mig där, tvättade såren på mina knän och lite så. Tack och lov att dom är utbildade sjuksköterskor asså. XD Hahaha. Maggan hade ju liksom gått för dagen då, men hon plåstrade om mig idag. :) Det här är liksom bara sånnt som händer mig! Typiskt mig! Fullständigt. Det var ju lite drygt ett år sen jag skrapade upp knäna och hade en spricka i armen, så nu var det väl dags igen. Slipper i alla fall sitta på sjukhuset i timmar för att rönka och få gruset bortskrapat denna gång. Mycket mer effektivt gick det nu. XD Haha ^^
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0