Filmkvällen last night

Igår var jag ju på filmkväll hos bea. Det var mycket trevligt, men framför allt jätte kul att träffa dem! :D Frida & Elina var ju också där och dem hade jag inte sett på jätte länge! :( Så det var jätte kul! :D Vi såg 2 filmer, fast jag hann inte se klart den sista. ^^ Den första var med Sandra Bullock och den andra med Jennifer Aniston. :) Kommer inte ihåg namnen på någon av filmerna.. hahah XD Men de var bra / helt okej. Den första var rätt kul, haha hennes röda stövlar.... x'D hahaha! Den andra tror ja jag missade de bästa i för de var nog mer mot slutet. ^^ Men aja... Så viktigt var det inte, var ju umgänget som spelade roll! Puss på er :D Haha :) Jag lånade med mig "2012" hem av bea, jag har ju fortfarande inte sett den. Så på söndag har jag planerat in att se den. x'D :) Haha, ikväll tänkte jag först men insåg att jag hade annat på tv:n som också lockade.. :P Pappa vill också se så måste anpassa de också. ^^ haha :P
Nu ska vi käka middag!
xoxo Angelica<3

Kommentarer
Postat av: elina

Det var jättekul å träffas!<3 Och grattis till "Min stora dag" hette det va? Låter jätteroligt :D Vet ju vad jag skulle ha valt ;P Hahah.



Den andra filmen tycke jag var bättre men kanske för att killen var så himla gullig xD

En übermega stor bamse kram till dig nu ♥

2010-05-15 @ 18:11:37
URL: http://homelessbynight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0