Dagen :)

Nu är jag hemma efter en hel eftermiddag med ärenden + visit hos mormor och morfar. Middagen håller nu på att tillagas av mig och mor. Kyckling blir det! :D Sebbes kompis ska även käka med oss + slagga över här. Själv ska jag iväg på filmkväll vid halv 8. :) Hos Bea med hon och Frida så vitt jag vet. Droppar säkert in fler. :)
Har i alla fall fått några inköp gjorda i form av paket till bror och far och en kopp till Karin, men imorgon måste jag in på stan och fixa mer. Har en grej jag vill få köpt. Sen måste det bakas och slås in paket imorgon. Jag ha lite att göra. ^^
Nu ska jag tillbaka in i köket och fortsätta med maten, bai!
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0