Dagen blev okej endå... :P

Sådär, då har man just ätit middag dårå. Kycklingbitar med nudlar och bambuskott och broccolistam. :) Gottgott!
Det blev faktiskt så att jag hamnade på Idol, dock bara i ca. 10-15 min men det räckte alldeles förträffligt. Var där vid halv 3 tiden och det var inte så mycket folk kvar där då. Det hade ju varit igång sedan halv 10 imorse så det förstår man ju. Kanske 1500 stycken kvar då eller något sånnt. :P Efter det åkte vi över till mormor och morfar då som det var sagt. Hjälpte till där ute i trädgården lite grann. Sen gick jag in och läste ett tag i min bok som jag hade med mig. När de andra efter ett tag började komma in var det fika. Kaffe och en blåbärskaka som Brita hade köpt på Kvantum när hon handlade bjöds det på. Och den var förvånansvärt god måste jag säga! Haha, den gick hem. ^^ Så vi satt där och fikade och samtalade sen hade klockan tickat iväg och vi var tvugna att styra hemåt och göra mat. Sebbe skulle iväg på träning så de blev lite stressat men vi hann, så nu är han på det och jag ska nog försöka fortsätta på min engelska. Bara slö surfa ett tag innan, sen är det Gossip Girl. Missade förra avsnittet så ska definitivt se idag. :) Efter det blir det kanske Wipeout om jag ids se. x'D Hahah, ah men kvällen spenderas nog framför tv i alla fall. :P
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0