Cancel...

Det blev inget IKEA idag som det var planerat... Blev ganska besviken måste jag erkänna. :( Men vi fick ett telefonsamtal om att min gammelmormor åkt in akut med ambulans till Moras sjukhus. Så nu ska kanske pappa åka ner dit.. Hon är under bevakning och det nu, hon ska rönkas, men vi får se om hennes hjärta klarar av detta... Hon är typ 97 år så man blir ganska orolig! Men jäklar vad hon är pigg den kvinnan asså! Hon är en utöver de vanliga. :)<3 Men detta innebar att trippen till Haparanda ställdes in, så nu vet jag inte riktigt vad som händer idag... :/ Kanske kommer åka in till stan för en fika. Något vill jag nog känna att jag har gjort idag i alla fall. Sätter på "2010" i värsta fall om allt blir inställt. Vill se den, men känns som om jag borde ta vara på den vakna tiden och göra något av dagen och sen se film på kvällen eller så. Fast då är det massa program jag vill se. xD haha, så kanske blir att se nu och åka in på stan sen? x'D ahah, äh jag vet inte. xD Tills jag bestämt mig ska jag spela gitarr tror jag. :D Och lyssna på Markus Krunegård - Hollwood hills :D Den är as bra! hihi :D Lägger upp den som dagen låt in a minute. ;)
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0