Boka resa? :D

IIIII, jag sitter och kikar på billiga flygbiljetter och nu är jag så sugen på att klicka på BOKA så jag tror jag dööööör! *________* Hahah, finns i tex. augusti elr september och det är då jag har tänkt ta mig till London som jag nu suttit och kikat på. Så det är ju PERFEKT! Detta ska framföras till mor och far! :D Vi har pratat en massa omkring att resa iväg och vi har sett lågpris erbjudanden så nu är det bara till att bestämma sig! :D Aja men nu måste jag spiiiiida på lite, bilen går snart. Vi ska hinna till Kvantum nu innan sebbe och pappa kommer hem. De sitter nämligen i bilen påväg nu. :) Så ca. 1 timme har vi på oss. XD Haha. Hörs säkert sen! :D
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0