Back in Umeå! x)

Nej!!!!!!!!! Allt jag skrev försvann!!!!!! :'<

Är i alla fall i Umeå nu, den här gången är hela familjen med. :) Sitter i en av slöjdsalarna. Mamma sitter och gör en halskedja medan jag är för oengagerad för att göra någon egen tillverkning nu.. Mitt projekt är under bearbetning (torkar) så det blir klart imorgon! :D Bra det! På lördag ska nämligen det ligga i ett paket och öppnas av min bror. ^^ Hehe, orkar inte skriva nå långt inlägg nu... Hade skrivit ett hyfsat bra information rikt inlägg men glöm att jag gör om det. x'D Hahaha, har varken lusten elr tiden till det heller. Vi ska nog snart bege oss mot resturangen och äta middag. Spagetti och köttfärssås var det idag. :) Blir säkert gott. :) Men ha det så bra så hörs vi. Säkert redan imorgon - men garanterar inte! Om inte, så ha det så bra tills vi hörs igen i alla fall! XD :)


xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0