8 Maj 2010

Trevlig Lördag! :)
Hittills har jag inte gjort mer än fixat i ordning mig lite. Duschat, ätit frukost i morse, lagt om mina knän igen och sminkat mig lite lätt. Inte så enkelt med ojämt blåöga i lila och blått.... x'D ahaha, men lite maskara funkar i alla fall och lite guldig eyedust i innersta ögonvrån och på ögonlocket där de ej är blått. :) Snart ska vi äta lunch, korvstroganoff med ris I think? Sen vid halv 2 ska jag då iväg på vårmässan med Becca och Lena. :D Ska bli rätt kul. :) Hihi, blev en aning senare än jag först trott, men skit samma. XD Det spelar ingen roll, får försöka fixa in det andra jag skulle behövt göra på annat sätt. ^^ Hur, de vette fan x'D Hahah, men det löser sig. Mamma kan fixa i värsta fall. :) Hur är eran dag upplagd då? :)
xoxo Angelica<3

Kommentarer
Postat av: Amundmette

Hi, your homepage looks really good and gives great information! Anyway, nice job. Keep it up please!!! My best wishes to you all!

2012-06-14 @ 12:16:37
URL: http://amundmette.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0