3 Maj 2010

Måndag igen, vaknade 7. Men det gör mig ingenting, då hann jag träffa Sebbe innan vi far. :) Tror vi ska åka iväg lite tidigare idag så vi hinner med lunchen på patienthotellet. ^^ Så jag ska så smått börja göra mig klar nu strax. Ids inte tvätta håret nu så gör det ikväll istället. Då sparar jag även tid också. :P Haha!

Kom ihåg nu att ha lite överseende med min groteskt dåliga uppdatering som komma skall till på fredag i alla fall. Kanske får jag tillgång till internet där, vi får se. Då lovar jag att det kommer upp ett inlägg. :) Annars, ja då vet ni anledningen åt minstonde. :) Ha en underbar vecka så ska jag också försöka ha det! :D
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0