28 Maj 2010

Såg klart nån lite kul film som gick på Tv4Film för en stund sen, den hette typ "Lumparkompisar". Hihi, man fick sig ett litet skratt här och där. :) Skönt att bara ta det lugnt när man kom hem från skolan. Ha dessutom sån här irriterande huvudvärk, "klass låg smärta men utdragen så man hela tiden tänker på det"... Det är jobbigare att ha det än bara vanlig huvudvärk som håller i sig en stund tycker jag... Aja, förhoppningsvis så släpper fjollsmärtan med sig när jag fått i mig mat vid middagen. :) Vi ska käka tidigare idag igen (vi gjorde det igår också) för sebbe ska spela fotbolls match. Tror jag ska fara dit med mamma och kika på ett tag. :) Annars har jag inga större planer för kvällen. Mysa i tv soffan framför tv:n blir det nog. (: Heheh, kommer nog lägga mig ganska tidigt känns det som. Är så slut, och jag ska dessutom orka med en massa imorgon! :D Och då vill jag ju vara pigg inför det, särskilt när man faktiskt vaknar så pass tidigt som jag gör utav mig själv och vaknar minst 1 gång per natt... Då behöver man verkligen få sova de lilla som jag erbjuds. :) Man nöjer sig ganska lätt haha. ^^
Idag i skolan har jag gått som vanligt, alltså hela dagen. :) Gick rätt bra, hade även ett möte med rektorn, mentor, mor, skolsköterskan och kuratorn. Pratade lite om hur man kan göra det så enkelt för mig som möjligt nu i skolan och lite om framöver osv.... ^^ Diverse skolfrågor. :P
Men nu blev maten klar! HÖRS =D
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0