25 Maj 2010

Haft fullt upp idag! :D Haha har bara varit hemma och käkat middag innan jag drog ut igen. Iväg på bion var det då. :) Har som sagt varit hos mormor och morfar först dårå. Där var jag ute och promenerade sen var jag i köket när momma gjorde maten. :) Vi åt pasta med ostsås och bacon. :) De va gott, lite sallad och gurka till också. :) Mums ^^ Sen efter ett tag kom mamma då och hämtade upp oss, så for vi in på stan. Var runt och kikade i affärer på Shopping. I slutändan kom jag mig INTE tomhänt från stan som jag trodde! :D Utan en solhatt & en klänning från H&M fanns i påsen. :) Mycket nöjd över klänningen särskilt, har på mig den nu förövrigt! ^^ haha :D Momma och jag tog oss även en fika uppe på mat & prat. :) Hon drack sin första latte som vi pratat om länge, det var som målet med fikat ^^ Hahah :D Även jag drack då latte (ofc!) och så delade vi på en choklad muffin! :D Blev great great! Sen innan vi åkte vidare hem så hämtade jag då ut biljetterna på kh, så nu är det fixat och klart. :) Ah sen skjussade vi då hem mormor och då efter det kom även mor och jag hem. :) Då fixade vi middag sen var det bara iväg igen för att hinna med bion! :D Och det var min dag det. :) Nu ska jag ta mig en kopp te och käka macka med familjen sen ska jag ta det chill och sakta men säkert ta mig till sängs för imorgon ska jag upp halv 7! MIMMI SKA UPP OCH JOBBA! :D HIHIHI Operation Dagsverke imorgon. :D Det är as kul! Slutar 14.00 :) Becca och jag får det kulkul! :D
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0