20 MAJ 2010

Tjolahopp! :D

Har precis stigit ur duschen :) Vaknade vid 20 i 8 idag, åt frukost och tog det lugnt. :) Efter det gick jag och låg och vilade på sängen igen :D Är lite trött, det märks mer nu. Har inte sovit en hel natt på 3 månader! Tänk dig det du. Ingen dans på rosor precis... Är uppe minst 1 gång per natt. Så man blir sliten i längden... ^^ För övrigt mår jag ganska bra idag. Tror att jag åker in till "Lillan" och ser den där musikalen, innan dess ska nog mor och jag på kvantum och fylla upp skafferiet. På eftermiddagen funderade vi på att ta med oss mormor ut till "Hägnan" för att fika. :) Vi får se hur det blir med det. :P Men nu ska jag ta på mig passande kläder efter väder... HOT OUTSIDE! XD Och om jag ska sitta inne på Lillan i en timme med fullt av folk kommer det bli en BASTU! Så något enkelt och svalt hoppas jag hitta! :)
Have a nice day people! :D Hörs säkert av senare! Tschüss <3
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0