19 maj 2010

Nu ska jag strax börja avrunda den här dagen. ^^ Sett på tv hela kvällen med lite breakar då jag var ute i solen på bakis. Mormor och morfar kom förbi här vid 7 tiden och stannade till fram 9 - halv 10 snåret så var ute och snackade lite med dem också i reklam pauserna. :P Fortfarande sådär stekvärme här! :D Nästan så det blir lite störande tex nu på kvällarna då man ska sova. Då vill jag ha det svalt i rummet, vilket är fullständigt omöjligt nu XD haha, men man får vädra så mycket som bara går nu innan. :) Finns inte mycket annat att göra. ^^
Imorgon ska jag inte göra alltför mycket. Kanske in till "Lillan" på musikal tror jag det var? som 9:orna gjort. Det var vid 12 tiden tror jag, men hör av mig då till polarna så jag träffar dem där. Skolan ska ju dit ofc. ^^ Ska nog hjälpa mamma med diverse grejer som ska fixas också.. Finns massor att göra egentligen så helt död dag blir det inte. ^^
Ring Karin och tacka för paketet ska jag i alla fall! Det vet jag! :D haha! Fick ett mjukisdjur i form av en älg! :D Hihi, har döpt den till Karin ;D Hahah :D
Detta blir nog dagens sista inlägg, sweet dreams! :)
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0