16 maj 2010

Tjosan hejs!
Har precis kommit hem från stan. Hör och häpna men hela min familj var med! :O Det har inte inte hänt på vääääääääldigt länge! XD Hahaha, men det var i huvudsak grejer till sebbe som skulle ändras osv.. ^^ Men jag fick med mitt ett köp hem! :D En adidas tröja jag suktat efter länge. :D Hittade den äntligen i min storlek så då vare bara att slå till! ;D haha! Nu ska vi strax äta lunch, sen har jag eftermiddagen lite löst. Troligen fortsätta jobba på brännan om solen dyker upp... :) Hahah, den smyger fram till och från. Annars ska jag nog skriva ett cv till skolan (uppgift) och säkert se 2012 hade jag tänkt hinna klämma in idag. Men om det är fint väder har jag ingen lust att se film och sitta inne.. xD haha, kanske får se den ikväll annars. Vid 7 tiden får vi fika gäster i form av grannarna så blir ju att sociala med dem lite också... Fast då äre gossip girl också.. ._____. NU BLEV DET SVÅRT XD hahahah! Men det löser sig, på ett eller annat vis. ^^ Anyway, have a nice day!
xoxo Angelica<3

Kommentarer
Postat av: elina

Sv; Tack :) Hahah, knappt att jag själv hänger med! :O<3

2010-05-16 @ 16:12:32
URL: http://homelessbynight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0