12 maj

Har bara suttit ute i solen och druckit kaffe och stekt samt suttit här vid datan i stort sätt sen jag kom hem. :) Typ skönt som fan att inte göra så mycket! :D Strax ska jag påbörja min tv kväll. "Biggest Loser" inleds kvällen med nu vid 19.00. Sen ska Anna Anka skaffa sig en assistent... Haha, det är så värdelöst program så man måste ju typ se. Brist på annat i huvet. :) Nu har ju alla lång ledigt till på måndag. Hur spenderar ni denna ledighet? :D Själv måste jag in på stan på fredag och köpa PAKET!!! Dagen innan stress!!! MY GOD! Och sen på lördag fyller då sebbe år så han ska firas den dagen + att söndag blir nog också en fira dag! :) Även pappa fyller ju år, fast på måndag. Kanske det blir någon liten sammandragning eller vad man nu ska kalla det på söndagen då.. x'D Hehe! :D
Nä nu ska jag slå in ett annat paket innan jag sätter mig vid tv:n! Tschüss!
xoxo Angelica<3
BTW! Prick 2 månader tills jag fyller år idag! :3 höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0