Uppdatering.. :)

Woohoo, nu har jag hittat en dator som funkar så nu kommer det kanske in ett inlägg då och då. :) Vi får se hur det blir med det. ^^ Jag har nyss kommit tillbaka från ett testoch sen kl. 14.00 blir det ett till. Förhoppningsvis kommer jag att få reda på lite behandlingar och vad dom vill göra med mig och sånt imorgon. För övrigt mår jag bra. Ja vet int hur mycket folk som bryr sig om mig och ringt och frågat hur det är och så, räkningen tappade jag för länge sen. Men det känns i alla fall skönt att veta att det finns folk där för en och det är jag evigt tacksam för. Så tack till er alla för det! :)<3 Det betyder otroligt mycket! Jag fortsätter kämpa på så hörs vi säkert sen nån gång. ( Till er som går i klassen och läser detta, ni kommer få reda på mer sedan. Vet inte ännu hur mycket info jag vill ge ut än... Ni får hålla ut och vänta. ^^ ) Nä, nu ska jag gå och käka lunch tror jag. Ni får ha det så bra! PUSS!


xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0