Omdömmen

Då var det äntligen helg! :D WOOOOHOO!
Idag fick vi våra omdömmen i skolan och jag fattade verkligen inte vad endel lärare menade med var de skrev till mig... Är dom blind elr har dom ens varit med under lektionen? Asså ibland undrar jag verkligen det. Vilket schwammel endel drog till med. Nej, på måndag har jag att antal lärare att ta ett snack med. Jag tänker inte få nedsatt betyg för nå jävla påhitt! NO WAY! Och det sjukaste av de hela är att det är inte bara jag, utan även andra av mina kompisar som fått samma jävla skit nedskrivet som alltid är till 100 % med på lektionerna. Jämt koncentrerade! Det här är lixom ett stort jävla SKÄMT!
L-E-S-S


xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0