...Lite tid över...

Blev ingen tid över till att sitta vid datan igår. Bort precis HELA dagen! Var hemma max 1½ timme. x'D Vi var ju med skolan på Teknikens hus och gjorde film! EXTREMT KUL! :D Gör jag mer än gärna om! :D:D Å vi passade på att käka lunch där ute på subway, min allra första sub. :) ^^ Mumsigt vare. Vi kom hem vid 14.30 nån gång. Då kom jag bara in och åt mellanmål/fika, momma var föri en snabbis, sen kastade vi oss in hela famijen i bilen in mot stan. Seb & jag hade klipptid så då blev man fin fin i håret. Är riktigt nöjd! :D (Bild kommer en vacker dag då våran dator vill funka som vanligt igen.. Det är nästan så man räknar sekundrarna innan den krashar totalt.. :S x'D) Efter det åkte vi hem och hämtade upp ett påskägg innan vi for vidare till nåra bekanta där det bjöds på middag! MUMS! Lasagne liknande blev det med sallad och bröd. :) I LIKE <3 Även jag och min bror fick ett varsitt påskägg och så fick jag även en liten *krya på mig* present. :) Ett Ewa Athling halsband, jätte fint vare och ett litet hemma pyssel som Mia gjort till mig. Super gulligt av dom! Jag bir verkligen överväldigad av alla fina presenter jag får och stöd från allt folk. Ni anar inte hur mycket det betyder! Kan inte uttrycka mig med många tack nog! <3 Så när jag kom hem var man ganska slut.. Men det var den bästa dagen på länge! :D Jag är så sjukt fylld av livsglädje! :D Det är helt sanslöst vad jag vill mycket! Det har ringt värsta "wake up" klockan i mig! Jag vill göra nå med livet! :D Och det är så härligt! Bara idag jag är lite halv seg, har nämligen inte sovit mer än 4-5 timmar inatt. Mitt huvud tillåter mig inte vila, jag tänkter på allt hela tiden. Även om det gör mig glad som tusan, så är det utmattande oxå. Men aja, hoppas jag får sova nå i natt i alla fall! Nej men nu ska jag publicera det här och gå åh' äta middag! Enjoy! :D xoxo Angelica<3

Kommentarer
Postat av: Emma

Krya på dig finis, <3

2010-04-01 @ 14:36:16
URL: http://emmastalnacke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0