HEMMA ;D

Nu är jag hemma, elr ja.. Jag kom faktiskt hem igår för att vara exakt. :D När vi kom hem var momma & moffa är o fixade middagen så vi käkade med dom på kvällen. Efter de vid halv 8 ungefär for jag hem till Becca och där hade hon och mina underbara vänner fixat iordning en liten Välkommen hem fest :D<3 Gud vad ni är söta, älskar er av hela mitt hjärta <33333 Tack för ni finns! Vet inte vad jag skulle göra utan er. <3 Dom hade köpt en blommbucket, påskägg, liten skrivbok, penna, nyckelring, läppglans o godis! :D Tack så hemskt mycket! <3 Ni hade verkligen inte behövt köpa allt de här, men det betyder otroligt mycket att ni bryr er! Tack och tusen gånger tack igen! :)<333333 Bilder kommer nog ;)


xoxo Angelica<3

Kommentarer
Postat av: elina

Välkommen hem tjejen!<3

2010-03-27 @ 15:54:13
URL: http://homelessbynight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0