Gårdagen <3

Igår hade jag inte tid att sitta vid datan inte. :D Mamma, jag och pappa var och storhandlade mat så nu har vi massa gott bröd hemma! :D Sedan vid halv 5 -5 kanske kom Robin och Emma och Nelly! :D Vilket förgyllde min dag! :D<3 Man får verkligen energi av lilla gummans närvaro! <3 Älskar min brors dotter <33333 Hon fick lite påsk pressenter. Ett barbapappa gosedjur och ett sånnt där "musikägg" ni vet som låter när man skakar. :) Tyckte det var lite fyndigt så där nu vid påsk med ett ägg. ;D Hahaha! Även jag fck en påsk gåva. :D Ett jätte jätte fint halsband där det står "stolt faster" med en berlock med nellys namn på. Får se om jag kommer ihåg att ta kort på det någon gång. :) Det är jätte fint! <3

Äh, nu får det räcka med dator för idag, eller i alla fall för stunden. Ska gå och se vad mor min håller på med. Sen blir det nog att ta tag i lite skolarbete. Eventuellt kommer momma & moffa ikväll oxå så vore bra att få nå gjort innan de kommer. Ni får ha det så bra! PUSS


Bild från 22/3-10 ^^

xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0