Extremt viktig INFO!!!

LÄS
Om du läser min blogg är du skyldig till att läsa detta inlägg OCH respektera det som står i det! Tack :)


Jag kan ej skriva om allt som händer mig nu, här på bloggen. Om ni vill veta något får ni personligen ta kontakt med mig så jag själv kan välja att berätta för dig om jag vill eller inte. Detta är så personligt så det finns inte en chans i världen att jag kommer skiva ut denna tid i mitt liv på datorn. - För mina nära och käras skull mest. Jag klarar mig, definitivt! Men hur hårt detta tar på mina släktingar, vänner och alla, det vet inte jag. Och jag vill inte att de ska få reda på detta genom internet. Det vill inte andra individer heller... Så som jag sa, ta kontakt med mig personligen. Och om ni som vet om det hela, skriver kommentarer här, så det blir tillgängligt för andra, tänk på vad jag säger. Ni får inte försäga er! Tack <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0