Beslutsångest

Jag har beslutsångest... Ska jag gå på Hockey elr vara hemma och se Melodifestivalen (det är ju final)? :S Jag lutar mot en hemmakväll vid tv:en... Men jag vet inte, det är en viktig match ikväll! Mot Timrå och det är ju om det blir slutspel elr inte... Dessutom har jag inte varit på EN ENDA hockeymatch den här sesongen! Helt sjukt! :( Fast jag har inte lust att fixa massa grejjz som jag då måste göra om jag ska åka på hockeyn.. Sen är det ju inte ens säkert att det då finns biljetter när jag kommer dit. Fast då hinner jag faktiskt i ju för sig hem igen till innan Melodifestivalen börjar.. ^^'
ÅNGEST

 
vs.


Kommentarer
Postat av: elina

Kör melodifestivalen tycker jag :) den är ju alltid lite müsig.

2010-03-13 @ 17:02:57
URL: http://homelessbynight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0