UTTRÅKAD!!!!

Åh jag är så sjukt uttråkad! Sitter hemma en fredag kväll och har absolut ingenting att göra! :( Jag vill göra en ny header men det går ju inte! Har inget program för det...  Och det SUGER! :( Skulle vela sätta lite färg i håret också men det blir nog inte av.. Har varken orken eller tillräckligt ljust hår heller tror jag... :/ Blå eller rosa slingor blir det i så fall. När jag kommer till gbg ska jag utöka hårfärgs förrådet! Buttricks eller vad det nu heter nästa liksom! HAHA :D Lila ska jag nog köpa :) Ska fundera på lite olika alternativ. :) Har ju Flamingo Pink, men den är typ slut.. Har bara lite rester kvar. Och den blå har jag typ orörd! Öppnad är den, men fick inget resultat överhuvudtaget... :'( Jo, grågrönblå blev det en minislinga av.. Hahah suck! Blå färg är knepig.. :/ Skulle behöva köpa vit hårfärg så fastnar det bättre! Men hey, starkare medel att tortera ditt hår med får man leta efter... Hahaha XD Så vågar inte ta chansen att sabba håret totalt. ^^ Haha. Ah men ska kika efter hårfärg :)
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0