3 Juni 2010

Nu har jag tid att slänga in ett inlägg här. :)
Just nu sitter jag med kaffe koppen samt en bulle och har just käkat lunch... Åt en mini pizza. ^^ Hehe har varit hos Becca ett tag efter vi slutade skolan för dagen, och åt liksom bara en macka där som då skulle vara min "lunch" så nä tänkte jag, lika bra att ta en minipizza... Inte för att de är nå bra heller, men känns i alla fall liiiite mer som att jag har ätit lunch då. I alla fall, som sagt var hos Becca med lite folk efter vi slutat 11.20. :D Hanna S, jag, bea, madde och beca då såklart närmare bestämt. :) (Dock droppade folket av hem eftersom... Jag var sist kvar innan papi kom och hämta mig. XD) Vi har inte gjort så mycket alls idag i skolan. Jag tog ansvar och gjorde lite matte ett tag under ena epa passet, även fast jag egentligen inte riktigt behövde men känns lika bra att göra klart den där sidan jag jobbar på i matten. :) Så har bara 2 tal kvar nu. :) För övrigt satt vi bara och snacka en massa och hanna plattade typ allas hår. XD Det är vad vi gjorde i skolan idag + såg film på engelska lektionen. "Nothing Hill" eller vad den nu heter? ^^ Så jao... Den här dagen skulle man lika gärna kunnat ägnat åt annat vikigare kan man ju tycka... Fast samtidigt, hellre en chill skoldag än en hårt pressad dag i skolan.. :) Imorgon blir det tydligen en ganska najs dag också... Vi får typ sluta tidigare, minst 1 timme och sen ska jag in till stan med polarna och strosa runt där til klockan 14.00 då ska jag, hanna och madde till Floras och lyssna på musik. Typ olika lokala band som "visar upp sig" kan man väl kalla det för de spelar typ endast 3 låtar var? Förra året vare så i alla fall. :P Här är 3 utvalda bilder därifrån som jag fotade. :)
Black Velvet
hanna & madde :D
bea :D
På min gamla youtube kanal finns livevideos från banden när de spelade!
Musicisthesound heter den användaren! Sök vettja! :D
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0