23 Juli :P

Dagen blev inte alls så som jag oroade mig för! Thank god, den blev rent ut sagt bra! :D Har hunnit göra en jäkla massa! :D Först på morgonen gjorde jag mig klar och skrota på till klockan 11 ungefär. :) Kvart över kom hanna och då begav vi oss mot trollis och var där ett tag själva innan Victoria sen också kom. :) Vi satt och snacka en massa i det fina vädret som faktiskt nästan varade under hela tiden. Försvann bakom molnen gjorde solen lite då och då så det blev lite kyligt och det blåste lite grann. Men annars var det säkert ca 17° i alla fall så det var härligt! =D Jag och Hanna hade med oss saft så vi festade på det x) Hihih! Vi stannade kvar där fram till 1 någon gång, sen drog vi hem för lunch och Hanna skulle då fortsätta vidare för att åka till Sundet med Becca & Danne. Eller ah, fort hem och få i sig något skulle hon, sen vidare med dem andra. :) Jag kunde ha följt med om jag velat jag också, men hade lite annat jag skulle fixa också. :) Just när vi skulle fara från trollis kom Sundet konfirmanderna dit, dvs inkluderar Bea, Frida och Elin bland andra, så då var vi ju tvugna att stanna och snacka med dem n stund :D Hahaha, så jag var inte hemma och fick i mig lunch förens vid kvart i 2 ungefär XD hahha. Och för Hanna blev det stressigt med tanke på att hon skulle möta upp Becca och Danne 2 XD hahha, undrar hur det gick med det.. x'D Hahahah. Men som sagt, sundet folket som de hade tänkt träffa och dra till sundet för att bland annat träffa, hängde ju på trollis och skulle vara kvar där till 15.00 så dom hade ju i alla fall fått vänta i en timme så de gjorde kanske inte så mycket i alla fall...? XD ahahah, aja det löste sig säkert!
Jag i alla fall började se på film, New Moon, tänkte det var en mysig idé att sitta ute med Macen i knät och se film... Men det var ju lättare sagt än gjort... Det blev ju så ljust så de var omöjligt att se någonting, så efter ca. 20 min gav jag upp.. XD hahh, Men då blev det så passande tack och lov att mamma och jag och sebbe for i till stan för att fixa lite ärenden inför imorgon. :) Vi hyrde nåra filmer som vi nu ska ha med oss i bilen imorgon är det tänkt :) Osså sen efter det köpte vi oss en tidning var jag och mamma. Och glass! Hahah, 2 kulor i bägare med smak av choklad och saltlakrits körde jag på medan sebbe körde på en vanlig hederlig mjukglass. ^^ Mamma nöjde sig med en smakis XD haha :) Efter det for vi hem. Jag började med packningen, vilka kläder som ska med osv så nu är allt sånnt klart! :) Efter det såg jag fotboll på tv:n blandat med gamalt Prodject Runway avsnitt lite då och då. :P Osså en kopp kaffe till det, najs! Middag vare efter det, kyckling & ris! Alltid välkommen maträtt! :D hahha Tycker alla om! :) Sen vid 7 tiden (tror jag) for jag och mamma, med ett stop på kvantum för att köpa en blomma till mormor, över till mormor och morfar då mormors syster och man är här och hälsar på. Så då har vi varit där ikväll på lite fika och talat osv. :) Vi ska träffa dem igen nu till veckan, då kommer även deras barn med familj vara med tror jag. :) Så det blir säkert trevligt! :) Kanske far vi ut på någon liten mindre utflyckt med dem också. :) Var prat om det och nån middag eller så. :) Det visar sig! :D Sen när vi upptäckte att klockan redan tickat sig fram till kvart i 10 tackade mamma och jag for oss och for hem. :) Och nu har jag hunnit se pygme lite fotboll men slutet i alla fall så jag vet resultaten. ;) :D Hehe, osså har vi bokat flygbiljtterna! :D Så nu känns allt hyfsat under kontroll. Skönt! :D Återstår bara för mig att hoppa i säng snart! Oj vad mycket det här blev skrivet! :) Men det var länge sedan jag skrev ett långt inlägg! XD haha, hinner nog höra av mig imorgon innan vi åker! GODNATT! :D
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0