17 Juli :)

Som jag nämde igår så har jag spenderat halva dagen med Becca. :D Först var hon här ett tag efter jag & papi åt lunch, sedan följde hon & jag med hennes mamma in till stan. Frisören var målet. ^^ Och ut därifrån kom Lena ny friserad och Becca med en hårfärgs förpackning och nått som gör att färgen-håller-längre balsam. xD haha :) Under tiden Lena blev ompysslad gick jag och Becca omkring kort en snabbis på stan. :P Sen när allt var färdigt och klart åkte vi till Grangården och köpte ridhandskar till Becca! (: Efter det så åkte vi hem. :) Och då bara slö kikade jag på tv, lite fotboll och så ^^ :P Så dagen var trevlig och fiiiiin :) Hehe! Vad har ni gjort idag?! :D
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0