Studentfirande i stan!

Jag och mamma for till Kvantum och handlade lite käk och vi såg en hel del studentfiranden i stan när i åkte förbi där. :) Flaken var lastade med elever från diverse olika program precis som det ska vara! :) Och solen skiner så det blev en perfekt dag för skolavslutning, härligt! :D

Ikväll ska jag till Becca på grillning. Hanna och Bea kommer också. (: Fram tills dess ska familjen och jag kanske dra in till stan efter vi käkat lunch, och festa på en glass eller ta en fika eller något liknande. :) Fira lite sådär ^^ Vi skulle ha varit ute och ätit men det var fullbokat, så tror det blir av imorgon istället! :D Men det funkar lika bra det. :) Men nu ska jag se om lunchen är klar eller om mamma behöver hjälp. Vi hörs!
Önskar alla ett härligt sommarlov också! 8D
xoxo Angelica<3

Kommentarer
Postat av: Arnkjersti

Enjoy your website very much. Good job!

2011-06-06 @ 20:04:25
URL: http://arnkjersti.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0