Städar!

Nu har jag bokstavligen dammsugit HELA huset! - mammas rum. Det är liksom inte gjort på 5 minuter inte.. Har väl hållit på i en timme typ. Men nu är jag klar i alla fall! Näst på tur är röjning av mitt rum! Plocka undan kläder och plocka bort grejer från skrivbordet m.m! Jag får nämligen finfrämmande från Umeå idag på eftermiddagen! :D Min lärare Karin som jag hade på sjukhuset när jag var där nere i Umeå, är idag uppe i mina hemtrakter! :) Så då ska hon och "syskon-eva" komma över hit till mig på fika lite senare! :D Ska bli riktigt roligt att träffa henne igen! Trivs sjukt bra tillsammans med hon! :D Innan de kommer hit ska de förbi på min skola och kika in där samt träffa min lärare osv.. ^^
Men nu ska jag fortsätta städa så jag blir klar någon gång! Musiken går också på, det blir mycket lättare då! :) ;D
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0