sov time(s)

Nu är jag klar... Och jo, klockan är nu kvart över 12 när jag skriver det och vi har skola som vanligt. Men jag kunde inte gå idag.. :/
Vaknade som vanligt halv 7, stiger upp och ska börja göra mig klar... Men min kropp samarbetar INTE!!! :@ Så då gick jag och lade mig igen, dock sov jag inte just då för pappa och jag började samtala världs komunikation nr. 1 XD ahaha, sen åt jag bara frukost och medicinerna och läste tidningen. Sen gick jag och lade mig igen och då sov jag från ja.. vad kan kockan ha varit? 9 kanske? Halv 9-9 och vaknade sen kvart i 12. :) Gud så sköööönt! Men nu ska ja äta lunch sen iväg till hospitalen! Hörs sen!
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0