Sen middag till fotbollstime ;)

Snart så får vi oss äntligen middag! Maten är under process kan man säga.. XD Vi skulle ba göra hamburgare i all hast, men osså var klyftpotatisen slut så pappa är nere på k-marknaden och handlar det. :) Sen kan vi äta! :)
Nu börjar matchen snart, spänningen är oliiiiiidlig! XD Hahah, nej men jag är förväntansfull. Utan tvekan! :D Och matchen min bror spelade slutade 2-2. Så det var ju helt okej. :) Dock var det synd att motståndarna fick in det där sista målet på slut tappern... :/ Menmen! Och himmeln verkligen bokstavligen ÖPPNADE sig är dom skulle spela! Det bara öste ner så dom fick sig defintivt en rengöring som heter duga alla spelarna + lite folk som inte var smarta nog att ställa sig under tak och på läktaren! XD hahah ^^
Äh men nu tror jag matchen har börjat och maten strax är klar! Tv:n, är kommer jag! :D
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0