Så sjukt trött!!!

Hellu!
Har varken kunnat eller idas sitta vid datan idag. Asså när jag kom hem från skolan idag vid 1 tiden, jag var så jäkla trött! Helt däst! Är det fortfarande men känner mig lite piggare i alla fall. Men asså jag trodde typ att jag skulle svimma eller nå av trötthet så jag såg tv där ett tag sen tvingade jag mig att ta orken till att äta ett mellanmål. Så rostade mig macka och te, fick lite mer ork i en stund, sen gick jag och lade mig på sängen och vilade där medan jag lyssnade på musik. Höll på att somna några gånger men vaknade då till av diverse ljud antingen av musiken jag lyssnade på eller folk i huset... SUCK! Men i alla fall, efter en dryga timme gav jag upp och satte mig vid tv:n igen, FORTFARANDE TRÖTT! Sen var det middag och nu är jag väl vid mest klarhet sen jag kom hem. Men huvudvärken kommer och går fram och tillbaka hela tiden. Utmattande bara det! :/ Jag känner mig ganska färdig!
Men nu ska jag tillbaka till tv:n: biggest loser! :)
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0