Min kväll (:

Hahah snacka om att Spanien lekte med Honduras i andra halvlek! Vilket fint spel dom fick till med en del riktigt bra chanser! Kul att se! :D Innan jag satte ögona i fokus på fotbollen var det ju säsongs premier för "Lotta Liseberg"! :D Går bara inte att missa! Åh det är så mysigt att se på, verkligen sommarkänslor! :D<3 Kanske sitter jag där själv i publiken den 19 Juli?! :D HOPPAS HOPPAS HOPPAS! :D Annars är jag dagen innan, om jag nu kommer dit alls vill säga... xD haha
Efter jag hade sett klart Lotta Liseberg och sett fotbollen ett tag gick jag och mamma ut ett tag o promenerade runt kvarteret bara. :) Jag provade mitt knäskydd som jag fått för att försöka i den mån det går att inte överdriva knärörelsen i vänstra benet/knät... Kändes väl skönt att ha stöd där, men inte så att jag märkte någon speciell skillnad nu i alla fall.. Men var ju inte så långt vi gick heller så hann nog inte riktigt känna efter ordentligt... Får göra det där bättre och grundligare framöver helt enkelt. :) Aja, men nu ska jag se om jag ids sätta på nån film om jag så hittar någon sevärd! Har INGENTING seriöst! :'( Det suger!!!
Vars tankar ni ned film? Jag är desperat, så SNÄLLA SVARA!
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0