Kväll ^^,

Nu ska jag typ gå och sova, gud vad skönt! :D Haha! Har suttit och sett på drömkåken med pappa sedan halv 9 ungefär, duschade innan det. :) Intressant info yeah I know... x'D
Hoppas på att min kropps funktion är mer normal imorgon! Och att jag ska kunna gå till skolan, har halv dag. 3 lektioner, 2 epa pass och en engelska lektion. Skulle behöva jobba på min bildtekning så tror jag ska höra om det finns någon möjligt att genomföra det... I alla fall under 1 av de 2 epa passen för de finns ändå inget annat jag kan göra. Möjligen sitta med matten men liksom det är det ända i så fall + att det kan jag ju inte sitta med under 2 lektioner. Har inte ens så mycket kvar att göra. Så då blire ba sitta och glo tillslut, inte bra när man vet att man hade kunnat lägga tiden på nå annat som även är viktigaste.. Aja men det visar sig imorgon! Kanske går att lösa på nå vänster som sagt? :)
Men nu ska jag inviga "Prinsessan på ärten" madrassen som vi fick med oss hem från hospitalen... XD God natt :D
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0