Kärt återseende!

Åh vad härligt det var att träffa Karin igen! :D Hon hade inte Eva med sig som jag trodde utan en annan som heter Lotta och är sjuksköterska/åker ut i skolor och berättar om sjukdomar om det är någon drabbad och vill berätta det så finns den möjligheten att be henne göra det. ^^ Var kul o träffa henne med. :) Vi fikade/åt mackor ute på bakis och snackade en del. :) Dom stannade till typ halv 6 sen satte dem kurs tillbaka hem till Umeå efter en fullspäckad dag! Efter det såg jag fotbolls matchen mellan spanien vs. schweiz som slutade 1-0 till Schweiz, hör och häpna! Inte många som tippade på det inte! XD haha. Sen käkade jag middag och nu har jag och mamma fortsatt jakten och letat vidare efter flygbiljetter och billiga alternativ till rätt datum så gott det går... Börjar få fram en helhets bild nu på priser osv.. Äntligen! Jäkla tjorvigt det är asså. Och sj.se's hemsida ska man inte ens tala om! SKANDAL! Har aldrig varit med om så jävla dålig hemsida, fy fan! Så dom gick bort direkt, kan fan inte komma fram till hur i h-vete man får fram tidtabeller eller någonting! Nej fy fan för dom! Tappade dem eventuella resenärer...
Aja men nu ska jag dejta kaffekoppen! :D Puss!
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0