Hemma igen!

Hemma, eller ja kom hem i måndags kväll men har varken haft tid, lust, ork eller möjlighet att sitta här. :) Har fortfarande inte lust eller ork men måste ju i alla fall visa att jag lever... x'D Jag har haft det jätte skönt och bra i Sundsvall, Galtström närmare bestämt. Mysig stuga där jag trivdes rätt bra! :) Vi åkte hem i måndags, men vi stannade på ikea först osså käkade vi lunch där sen fortsatte vi hem. :) När vi väl kom fram beställde vi hem pizza och såg fotboll sen var jag så trött så jag trodde jag skulle svimma så jag gick och la mig och somna typ direkt! Helt slut! xD
Och igår var jag på sunderby sjukhus igen hos läkarn på koll igen, och så hann jag se en film, sen skulle jag iväg till Sundet som jag lovat. Så var där med Madde & Hanna och hälsa på konfirmanderna på kvällen. Efter ett tag, blev inte så länge till typ kvart i 9 för dom skulle typ se film elr nå?, åkte jag då hem och då såg jag fotboll och lite sånnt najs! :) Vi käkade även lite jordgubbar med ice cream. ^^
Idag då? Ja, Madde ska bli firad av Hanna och mig! :D Hon har ingen aning om vad vi ska göra mer än att vi ska in till stan. 12 kommer jag och hämtar upp dem sen så bär det av på mystiska äventyr. ;) Hehehe. Ungefär kl. 17-17.30 är vi klar och då blire skjuss hem. :) Sen för min del kommer vi då ha mat gäster här så blir god middag som väntar mig när jag kommer hem. :)
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0