Hemma igen efter filmizzzz :P

Nu har jag tvättat bort sminket m.m och är redo för sängen om det så vills. :) Är ganska trött så snart så... :)
Kom hem från Hanna för ca. 30 min sen. Vi såg "Nick & Norah's oändliga låtlista" som jag för övrigt sett förut och gillar SKARPT! :D Osså såg vi "8 years" eller vad det nu var för namn..? Med Eminem i alla fall. :D Helt okej film. Den är ju baserad på han själv och hans egen uppväxt. :P Sen drog madde när i sett klart allt, vi andra stannade kvar och gjorde i princip ingenting.. Haha x'D Snackade :P Innan även jag tackade för mig, skickade Becca nåra låtar till mig. :) Sköna låtar de :) haha.
Nä men det här får nu bli dagens sista inlägg så ska jag snart gå och sova! Godnatt :D
xoxo Angelica<3

Kommentarer
Postat av: elina

8 MILE Angelica. Typ världshistoriens bästa film -.- (iaf skådespelare) Hahaha :D<3

2010-06-05 @ 00:11:08
URL: http://homelessbynight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0