Från staden... :D

Inte fören nu har jag tillgång till att sitta vid datan. Måste in till stan igen sen ikväll och hämta ut en grejj! :P När vette fasen, beror på när mor/far kan skjutsa in mig, men de måste bli fixat idag i alla fall! :)

Hittade mig en t-shirt från Carlings, rea!, och ett par harems byxor från h&m tidigare idag på stan. :) Har på mig byxorna och dom är så jäkla sköna! Älskar harems modellen! <3 Haha, även om det känns som att det är liksom "förra årets" plagg så kan jag inte låta bli att köpa ett par. Behöver en enkel byxa som är snabb och smidig och skön att ha på sig och dom är precis fullträff i dessa krav! :D Och sen tycker jag dom är rätt snygga också så jag är mycket nöjd över dagens inköp! :D Var och lånade några böcker på bibblan @ kh så nu har jag 2 stycken jag kan ta mig an i sommar tills vidare. :) Väntar även på "Bree Tanners andra liv" av Stephanie Meyer, men den hade inte kommit så får fortsätta vänta vidare på min tur. ^^ Osså lunchade mamma och jag på kh. Det var gott! Kycklingklubba och ris med currysås valde jag, och så fanns det salladsbord med diverse olika sallads grejjs. :) Det var inte så himmelens dyrt heller, 79 kr för en lunch är ju ändå inte så farligt! De kostar ju där ikring, och och jag betalar hellre 20 kr mer och får nyttigare/hälsokost mat än att äta junkfood på Max. :) Någon gång kan man ju det, men hellre äter jag då nyttigt och får i mig något vettigt av maten. XD Haha, hur som helst. :) Vi kikade runt och kollade lite på skor samt sökte efter tankar och idéer till födelsedags presenter framöver till släkt som fyller år snart. :) Även jag fyller ju år om inte inte allt för många dagar... Vet inte om mamma kanske snappa upp något jag kikade lite extra på? Äh jag vet inte x'D Kan inte riktigt komma på något själv vad det skulle varit. XD haha, skulle väl behöva börja fundra lite på att sätta ihop en önskelista för att hjälpa till lite. ^^ Nåja, jag är inte orolig! :) Det blev en del skrivet här nu, känns som om jag den senaste tiden bara skrivit på men helt utan vakren något riktigt innehåll eller menat att få skrivet. Utan bara för att sätta ihop ett inlägg liksom, men det är då det blir tråkigt! Så ber om ursäkt för det, vet om hur hopplöst trist det varit. Förhoppningsvis finns det mer att berätta snart igen! :) Måste samla på mig lite inspiration också, sånnt underlättar!
Men nu gå bilen in mot stan så bäst jag hoppar på! Haha
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0