Fotboll resten av dagen

Ser fotboll på tv och det står 1-1 mellan Italien & Nya Zeeland. Blev precis halvtid så är uppehåll ett tag framöver. Dock ska jag iväg och se fotboll live om en cirkus timme. ^^ Sebbe spelar mot Gammelstan så då ska vi dit och se. :) Becca ska också vara där så träffar nog upp o är med henne ett tag. :) Och tur har vi med vädret i alla fall! Har regnat en massa tidigare idag men nu har det till och med börjat spricka upp så man ser blå himmel och lite klent solljust. :D Hehe, skönt så slipper de springa i regnet och för oss åskådare, vi slipper bli dygnsura... x'D Hahah :)
Klockan halv 8 ikväll (tror jag det var) börjar nästa fotbolls match som är näst intill ett måste att se! Nämligen Elfenbenskusten - Brasilien! :D Can't wait 8D Ahaha, nej nu överdrev jag lite... xD Men det är faktiskt en match jag SKA se! Jäkligt skickliga lag med riktigt grymma spelare! :) Så yes, fotboll är vad resten av min dag återstår av!
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0