Filmkväll nästa!

Mums va gott det var med pizza! Jag hade inte käkat det på jätte länge! :D
Om ca. 20 minuter ska jag åka till Hanna på filmkväll. :) Vi blir typ 6 pers tror jag? :) Skojj!
Idag var vi då på stan efter skolan. Kom hem vid 15.00 tiden och sen dess har jag bara tagit de chill & käkat mat dårå. ^^ I skolan hade jag ju matte prov och det kändes skita bra!! :D Grymt stolt och nöjd över min egen insatts! Tror till och med att jag klarade sista talet! :D HAPPYFAcE 8D Sen i staden drev jag omkring med madde, bea, hanna, becca, pontus & danne. :) Tror inte jag glömde någon nu.. Isf ber jag om ursäkt för det! XD Men de var la trevligt. Endel droppa av under dagens gång, men i stort sätt alla var med från början till slut. ^^ Vi fika på T.A, jag fick mig en macka för 17 kr! :O Fatta billigt, det var dock gårdagens men var halva priset på dom mackarna, så liksom varför inte? Lika goda (nästan) ändå. :P Hahah! Och becca fick sig en skolavslutnings klänning som hon var så fin sååå i! :D:D Hanna hittade sig en topp att ha till sin kjol som också var fin! :D Så nu har skolavslutningskläder nojjan snart lagt sig tror jag. :) Haha.
Nej men hurrni, nu måste jag pysa. Ha en trevlig kväll, det kommer jag ha! BAI :)
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0