Egna äventyr!

Nu finns det möjlighet till uppdatering här! Internet kabeln har vart upptagen hela dagen, men inte för att jag varit hemma och väntat på den heller! XD Ahahah, jag drog ut på egna äventyr idag helt själv på egen hand. :) Wow som om det vore något helt unikt..? Hahah nej definitivt inte, men inte ofta jag är helt själv i alla fall. XD Men som sagt idag var jag det och det var jätte skönt! :)
På morgonen gjorde jag mig klar i vanlig ordning, vaknade 10 så hann göra bort de mesta på förmiddagen så klockan 12 kunde jag äta lunch, NUDLAR :D<3, och efter det gick jag mot busshållsplatsen och 2 min över 1 kom transporten. x) Stannade inne i stan för att kunna byta buss men så visar det sig att nej den bussen går ju inte? Så planen att ta mig över till mormor och morfar som jag faktiskt tänkt, blev inställd. Då tog jag till mig min andra backup plan som då helt enkelt var att stanna kvar på stan och kika runt osv.. Är massa reor på diverse affärer. Fick med mig ett köp hem tillslut, men visar upp det i ett separat inlägg. :) Hade med mig min bok och iPoden i väskan ifall att jag skulle få för mig att sätta mig ute någonstans där i stan men de blev dock inte av. ^^ Läste sen när jag kom hem ute på bakis istället. :) Ah vid kvart i 3 så såg jag min buss hem komma, så då hoppade jag på den och for hem. Då satt Sebbe, Dogge och pappa hemma och hade precis börja fika mellanmål så då joina jag dem. Och ja, sen gick jag som sagt ut och läste ett tag. Det var faktiskt ganska kallt plus att det blåste ganska friskt också. Men oh skönt att andas frisk luft. ^^ Haha x)
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0