Dött i bloggvärlden...

Fasen vad det är mycket blogg torka nu förtiden! Man fattar ju att alla är ute på dagarna och ja, även kvällarna särskilt nu när det är sommar... Men hinner man inte med lite tid för att slänga upp ett inlägg i alla fall? Och besökar siffrorna ökar definitivt inte nu under sommaren! Ahahaha XD Synd det... Det märks av stor skillnad, så själva tanken till att hålla en så strickt blogguppdatering under sommaren känns onödig när ingen ändå läser.. Men eftersom jag även bloggar för min egen skull så är jag nästan säker på att min uppdatering kommer vara som vanlig. Näst intill i alla fall, om man åker iväg blir det självklart på andra vilkor och undantag! Men talar ju om det i förväg, så jag kommer inte gå och dö bara för att jag försvinner från bloggen i några dagar. XD Inom en snar snar framtid kommer det bli så, men tar det imorgon istället! Eller oj ursäkta, visste inet att klockan hade dragit iväg så här pass mycket! XD Skriver om det senare idag menar jag... x'D ahahaha
Men då ska jag ta o krypa till kojs! Godnatt, sweet dreams!
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0