Borta på Midsommar!

Idag skulle jag ju avslöja att jag ska bort här framöver. :)

Så, jag åker på torsdag och blir borta till på söndag eller måndag. Vi ska fara och fira Midsommar i Sundsvall i mina släktingars stuga. :) Har aldrig varit där, men dom säger att det ska vara fint! :D Ska bli kul att komma bort ett tag, fast det ska tydligen vara mycket mygg! Gud hur ska detta gå... :S XD hahahah.
Datorn kommer nog följa med, med om det finns internet uppkoppling, det tvekar jag på! Så inte förens efter helgen skulle jag tro blir det någon mer uppdatering från mig. Eller ja asså fram tills vi åker på torsdag kommer jag ju uppdatera men menar under Midsommar helgen. :)
So, now you know ;)
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0