6 Juni 2010

Har varit hos mormor och morfar idag. Var där vid typ halv 12 eller nå och då käkades det lunch, sen har vi varit ute i deras trädgård och fixat med plantering och gräsklippning osv... ^^ Fy vad kallt det var, när vi sen kom in kände pappa på min arm och han konstaterade verkligen hur kall jag faktiskt var! ahah XD Aja, då fikade vi bulle och kaffe. Gott att få i sig något varmt! ^^ Sen nu har vi nyligen kommit hem, hämtat upp sebbe vid skolan för dom har nu kommit hem från deras klassresa. Vi skjussade även hem Patrik sen efter det for i hem. Nu ska jag nog börja jobba på den där kjolen som jag håller på med... Den måste bli klar snart, min lärare hoppas på att den ska vara klar innan jag går på sommarlov tror jag... Jaaa, vi får ju se hur det blir med det... x'D haha :P
Äh men nu ska min bror få internet så han kan spela live. ^^ Hejs svejjs!
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0