10 Juni 2010

Tjoho!
Nu har jag precis kommit hem och tagit mig ett glas kallt vatten. Det är varmt och soligt idag, ca. 19°. :) Pappa och jag har varit och köpt färg, sedan gick vi in på Dollar Store osså köpte jag nagelfilar, loka och en glass. :P Bröllopstruten valde jag. XD Den var inte så god som jag hoppades... hahha, men helt okej i alla fall. ^^ Innan vi åkte iväg har jag suttit ute i solen och lyssnat på musik osså drack vi (jag&pappa) kaffe och snacka. :) Och innan det var jag ju i skolan, där det hela dagen har spelats brännbolls turnering. Vilket jag då har iakttagit eftersom jag ej kan vara med. Min klass vann dessvärre inte en enda match. XD hehe, men dom kämpade på bra i alla fall! (:
Nä nu ska jag pysa, min hand och arm är sådär dålig nu igen.. :/ De blir så jobbigt att skiva här då, så uppdaterar sen ist! Adios sålänge... :)
Btw, imorn är det skolavslutning! :D
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0