Kusin besöket

Ja då tänkte jag ta mig tid och skriva vad vi gjorde då i tisdags. Eller ja faktiskt snarare sagt måndags kväll börjar det. Då kom Robin, Nelly & Emma över för mimmi, elli (mina kusiner) och mattias (min farbror) skulle ju komma på kvällen från Dalarna. Men då blev det så sent innan kussarna kom fram att Robin med familj var tvungen att åka hem då innan kusinerna kommit fram för Nelly skulle sova. Så de blev lite otur... Senare än tänkt kom de fram hit i alla fall (kusinerna asså) osså fikade vi och de stannade väl till halv 11 i alla fall. Sedan åkte de till hotellet de skulle bo på. :P Sen dagen efter (alltså tisdag) hämtade jag och mamma upp mimmi & elli oss for vi först och handlade mat på kvantum inför kvällen, sen for vi vidare in på stan osså gick vi där. :) Innan vi begav oss hem åt köpte vi glass och satt ute och mumsade på det på en bänk i solen mittemot smedjan. Härligt! Sen när vi kom hem gjorde vi lunch, kycklingsallad, sen spelade vi kubb. Då var även sebbe med! :) Så då spelades det några omgångar kubb och sen fikade vi. Dracks det i alla fall, varm dag! haha :D Sen började vi spela monopol - med kreditkort. Så spelade vi det fram till middagen och efter... xD Haha, vid 4, halv 5-tiden kom Matte hit efter sin jobbdag i Boden så då började han grilla. Vi åt fläskfilé med klyftpotatis och de fanns tsatsiki, beanesesås, sallad och baugetter. SUPER GÖTT! :D Efter en stund då maten sjunkit ned tog vi fram "resterna" av fikat tidigare och de kvällen innan och kaffe ofc! Sen vid halv 9, 9 åkte de tillbaka till hotellet och vi tackade för denna gång så började de sin bilresa sen tillbaka hem till Dalarna dagen efter. :) De var roligt att träffa dem, var som jag sa tidigare flera flera år sedan jag träffade dem senast. Men det gick ju fint och vi får se men vi kanske träffar dem redan nu igen i sommar då vi åker hem från gbg. Då ska vi troligen förbi i Dalarna o träffa dem, farfar och johan & millan med deras familj. De har ju fått ett till barn så har ju inte träffat min nyaste kusin ^^ Hihi, Johan är alltså min andra farbror. :) Så men ja, träffar de förhoppningsvis närmre inpå nästa gång. :)
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0