Tar ledigt nu ett tag framöver

Eftersom jag inte är säker på om jag ens hinner med att blogginlägg imorgon kan jag meddela att nu blir det ingen mer uppdatering på länge. Vet ej när jag har tid eller tillgång till internet igen. Pappa tar med datan imorgon när han börjar bila, så är utan data nu dessa 2 dagar innan vi åker. Så ja, kan bli borta från bloggen i dryga 2 - 2,5 veckor... Vet ej... Kanske där emellan att det finns möjlighet till uppdatering nån gång. :) Återstår att se! Ha en UNDERBART bra fortsatt sommar tills vi hörs igen! :D KRAM
xoxo Angelica<3

Kommentarer
Postat av: sandra

Heej! Kan du inte ge oss mer dresscodes och sminktips :):)?? Skulle vara kul!!

xoxo

2010-07-16 @ 16:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0