Slö surfning

Sitter ute här på bakis och har kikat efter iPod högtalare bland annat. :) Är på jakt efter det, som present. ^^ Mamma for just in på stan så de blev inge att umgås med henne inte. haha XD Men hon skulle typ kika efter paket till mig och fixa lite annat inför resan tror jag.. Så här är jag i min ensamhet och tråkar! xD haha. Ska försöka komma på nå att göra! Och börja med packningen, gruvsamt! Fan de är så tråkigt och jag orkar ba inte... .___. Men men, de är ju ännu värre att packa UPP så de kan jag ju vara glad över... Får försöka se det lilla ljusa som går i dessa situationer. haha :) Sen ska jag ta mig an att skriva ett inlägg om i förrgår och de, då mina kusiner från Dalarna kom upp! But that's LATER! Måste ta in datan nu också, batteriet håller på att rinna ut. Hörs säkert sen då, heidå! :)
Haha, charmar till det med en zmexig ofixad bild jag tog nyss! hahaha
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0