On the road :D

Hallo! Var ett tag sen, hade ju om sagt var inte alls tänkt uppdatera mig nått alls här utan ta mig "ledigt" från denna internet värld. Men pappa hade framme min data och skulle se vädret så jag passar väl på. ^^ Just nu är jag på ett Scandic hotell (ofc ;)) i Helsingborg. :) Men imorgon rör i oss vidare. :) Uppåt! XD Hittills har jag då varit i gbg en vecka och igår kom vi fram hit men vi har stannat i Båstad bland annat och andra städer och ställen som har något sevärt att ta ett stopp för. :) Idag var vi tex i Sofiero slott/trädgård och Mölle, som tydligen för övrigt "Robinsson" Emma Andersson & Henrik "Z" Zetterberg gifte sig igår! :O Asså ni anar inte hur mycket rikemans folk det är här ikring! Man ser bilar, båtar och hus för flera miljoner i typ varje ögonblink man tar, helt sjukt! Hahah x'D :)
Men jag skriver nog mer om HELA min semester när jag kommer hem. :P Vilket blir om ungefär 1,5 vecka skulle jag tro. Har några stopp till jag vet med hel säkerthet att jag ska på/till. Begravning är en utav dem. Men ids inte börja rabbla men massa nu! Ska hoppa till kojs istället och få mig några timmars sömn, det behövs efter så mycket som man går osv och med alla mina handikapp blir allt 7 resor mer komplicerade för mig eftersom det krävs mer energi på en jädra massa uppmärksamningar jag måste göra hela tiden bara... XD äh ni fattar i alla fall inte så inte ens lönt att försöka förklara! xD hahha!
Men hoppas ni har en underbar sommar med fint och varmt väder! KRAMKRAM
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0