Min födelsedag :)

Fullspäckad födelsedag som lider mot sitt slut. Inte riktigt än, men om ett tag. :) Haft det jätte bra med uppvaktande från nära & kära. :) Har fikat glass & tårta & mockarutor och ja vad var det mer vi bjöd på? Ah det fanns ganska mycket att välja på. :D Mysigt vare, osså värme och fint väder och den vackra blombusken som alltid blommar då jag fyller år följde sin trend även i år. Super mysig och lyckad födelsedag! Och jag åt super go mat på Allstar, tog samma som jag käkade i Umeå. Hahaha, de va så himla gott! :D Ost fyllda Tortellini och ostsås med parmesanost och kyckling samt lite sallad och broccoli och tomat. ( fast tomaterna sålde jag gratis till mor & far eftersom jag inte diggar tomater XD hahah ) Presentväga har jag fått följande: ( hoppas jag inte glömmer nå XD )

- armbands klocka
- biokort
- fransk manikyr
- presentkort på manikyr/sminkning men det blir manikyr, imorgon :D
- prenumeration
- tidning
- nessesär
- smycken, halsband & örhängen som matchar :)
- pengar
- vit kajal
- tjocktröjan jag beställde med A7X
- iPod högtalare ( ej beställd än men ska )
- A7X gitarrbok ( ej kommit med posten än )
Sen ska jag bli firad i gbg av kussarna när vi är där. :) Och av flickorna igår fick jag pengar till nagelförlängning, men det vet jag inte om jag sa? ^^
Men jag har haft en jätte fin födelsedag som man inte kan klaga på. :) Hihi, gått i ett hela tiden men det var som kul det. (:
xoxo Angelica<3

Kommentarer
Postat av: sanna

http://snoocxz.blogg.se/2010/july/finalisterna-i-veckans-blogg-x2-1.html Rsöta gärna på mig nr 10! :D

2010-07-18 @ 22:33:10
URL: http://ssannal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0